Klacht: Slechte service

op 01 juli 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik ben vandaag (01-07-16) tussen 12.00 -13.00 uur bij de drive True in Beesd geweest. Daar bestelde ik 2 menu’s die in de aanbieding waren (ik gaf dat ook aan tijdens het bestellen en dit zou bij het afrekenen verrekend worden). Bij het afrekenen bleek dit niet verekend te zijn en gaf dat aan bij het uitgifte loket bij een van de medewerkers. Een van de teamleiders bemoeide zich ermee en vond dat ik dit maar een andere keer moest regelen want hij had het heel erg druk. Ik vond dit belachelijk en vond dat hij dit niet kon maken aangezien ik teveel had betaald. Weer zei hij mij dat hij het hier veel te druk voor had waarop ik weer reageerde dat ik nooit zulke slechte service heb gehad en ben toch vetrokken.

Wanneer ik mijn geld terug krijg en de desbetreffende teamleider hier serieus op aangesproken word. Zelf heb ik enige tijd gewerkt bij een Mac Donalds en service stond altijd bij mij bovenaan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jworkala