Klacht: slechte service

op 13 juni 2016 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Auto gehuurd, op vliegveld Bergamo, Milan werd de voucher niet goedgekeurd wegens het alleen invullen van de voorletter en de achternaam bij het onderwerp Hoofdbestuurder. Volgens de receptioniste kon dit iedereen zijn en was dit niet voldoende. We moesten het hoofdkantoor bellen om een aanpassing te maken en dan konden zij de nieuwe voucher emailen naar de receptioniste. Omdat het na 17.00 uur was kon dit niet meer in het systeem aangepast worden en moesten ze een compleet nieuwe boeking maken waardoor wij dus ook opnieuw alles moesten betalen. Omdat dit de enige optie was hebben wij op het vliegveld een compleet nieuwe en natuurlijk veel duurdere auto moeten huren maar de kosten van de eerste auto nooit terug gezien en deze auto uiteraard ook nooit gebruikt.

Ik ben tevreden als ik in ieder geval het bedrag van de eerste auto die wij nooit gekregen hebben terug krijg. 70 euro. de kosten van de tweede auto waren welliswaar veel hoger, hier hadden we niet om gevraagd.....

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Mulder