Klacht: Slechte service

op 09 mei 2016 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb gisteren mij tickets geboekt Naar Manchester rond de uur van 12.35 . Toen ik eenmaal klaar was met boeken kreeg ik in mijn mail dat ik een tickets heb voor 17.30. Ik en mijn vriend hebben precies gekeken naar de tijd van 12 uur om te vertrekken zodat wij om 18.00 uur bij de evenement kunnen zijn wat ons ook al een hoop geld heeft gekost voor de kaarten. Dus met 100% zekerheid kan ik zeggen dat ik de boeking heb gedaan van rond de 12 uur.
Nou heb ik gebeld voor een oplossing en mij word leuk gezegt dat hier geen oplossing voor is. Hier zijn wij behoorlijk boos over.! Ons word gezegt alleen het te kunnen omboeken voor 115 euro P.p . Wat dus meer geld is al de ticket zeg oftewel kan gewoon een nieuwe tickets gaan kopen. Ik vind het een hele slechte service dat er niet eens word gekeken naar eventuele mogelijkheid. Maar dat je voor je keuze word gesteld om dus maar een nieuwe ticket kan gaan kopen. Helaas groeit geld niet op ons rug en is voor ons dus niet mogelijk om dat te betalen.
Ik hoop graag een reactie van u terug zodat we met elkaar een tegemoet komen kunnen treffen.
En wij nog een leuke vakantie tegemoet kunnen gaan.

Met vriendelijk groet
Jennifer kraaij

Wij zullen tevreden zijn als er daadwerkelijk begrip en moeite werd gedaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn zodat wij op tijd in Manchester aan kunnen komen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 13:52 geantwoord

Geachte mevrouw Kraaij,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl.

Het is spijtig te vernemen dat er per abuis een incorrect ticket blijkt te zijn gereserveerd. Uiteraard hebben wij de situatie onderzocht, hierover informeren wij u graag het volgende.

Naar aanleiding van uw e-mail en bericht op Klacht.nl, hebben wij de historie van de reservering onderzocht. Hieruit blijkt dat de vluchten zoals aan u bevestigd, op deze wijze door de hoofdboeker zijn gereserveerd. Tijdens het online boekproces worden de details van de door u geselecteerde vlucht(en) continu getoond, het is spijtig te vernemen dat deze informatie is gemist.

Wij hebben de boekingsvoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij gecontroleerd voor de mogelijkheid tot het maken van een wijziging. KLM staat een wijziging aan het ticket toe en brengt hiervoor EUR 70,- p.p. in rekening, exclusief eventueel verschil in tarief en/of taks. Daarnaast brengt Vliegtickets.nl conform algemene voorwaarden EUR 45,- p.p. administratiekosten in rekening voor de afhandeling van een wijziging. Er is reeds contact opgenomen met KLM voor een uitzondering, deze kan KLM helaas niet aanbieden. Vliegtickets.nl heeft geen enkele invloed op de boekingsvoorwaarden van KLM. Wij kunnen u helaas niet anders informeren dan dat de wijziging enkel conform deze voorwaarden kan worden doorgevoerd.

Per e-mail zullen wij u een uitgebreide prijsberekening toesturen voor een vlucht naar Manchester vertrekkend om 12:35 uur.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Customercare Vliegtickets.nl

Bericht van vliegtickets.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kraaij, Het betreurt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Indien gewenst kunnen wij u de historie van de reservering(opdracht) toezenden, u kunt dit opvragen via customercare@vliegtickets.nl. Daarnaast willen wij u aanbieden tegemoet te komen in de administratiekosten die wij normaliter aan u doorbelasten en slechts eenmaal EUR 45,- in rekening brengen in plaats van EUR 90,- zoals eerder gecommuniceerd. Indien u de wijziging alsnog wenst door te voeren, kunt u telefonisch contact opnemen met ons Klantcontact Center (zie e-mail voor contactgegevens). Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Customercare Vliegtickets.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 18:42 geantwoord

Wij zullen niet akkoord gaan omdat de prijs -45 euro nog belachelijk hoog is. Blijkbaar is het moeilijk voor jullie om je klanten tevreden te stellen, en in de klant zijn situatie te plaatsen. Zo kan ik dus de evenement wel vergeten waar ik ook al hoge kosten aan heb gehad en dus ook voor niks heb dankzij jullie. Vakantie begint al goed voor ons ! Heel erg bedankt (NOT!)

Bericht van vliegtickets.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kraaij, Het is spijtig te vernemen dat u niet akkoord kunt gaan met ons voorstel. Dit voorstel staat uiteraard nog steeds en hebben wij genoteerd in uw boeking. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, vernemen wij dit graag telefonisch van u zodat wij de wijziging in gang kunnen zetten. Houdt u er wel rekening mee dat de doorgegeven kosten onder voorbehoud zijn van wijzigingen en beschikbaarheid. De kosten lopen doorgaans op naarmate de vertrekdatum nadert. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Customercare Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jkraaij