Klacht: Slechte service

op 08 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Zijn 5 mei in Ede geweest voor plafondlamp waren met 50% korting (konden wij goed gebruiken) was niet meer in voorraad , maar hing wel aan de wand.
Vroegen of hij van de wand afgehaald mocht worden: antwoord was nee dat deden ze niet op deze dag! Op de vraag mogen wij hem dan er niet zelf afhalen, nee dat kon helemaal niet. Bij de bedrijfsleider nog gevraagd wat ze dan met deze lamp gingen doen of wij hem dan op een normale doordeweekse dag konden halen , dat kon ook niet want er was geen gebruiks aanwijzing bij !
Op de vraag wat er dan met de lamp ging gebeuren was het antwoord , wordt weggegooid.
Wat een onzin zeg heel erg jammer De slogan wij helpen u graag klopt toch niet helemaal !!!

Dat ik de lamp gewoon kan kopen met 50% of als jullie hem weggooien wil ik hem ook wel ophalen natuurlijk!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Reactie van de melder van de klacht Carla van Dijk

8 maanden geleden - Heb net een mail ontvangen mijn klacht wordt niet in behandeling genomen! Wat een slechte service van Praxis Ede Krijgen de koude douche

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 11 mei 2016 om 11:46 geantwoord

Goedemiddag mevrouw van Dijk,
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb contact gehad met de winkelmanager van Praxis Ede.
U mag contact opnemen per mail inclusief de naam of het artikelnummer van de lamp. U wordt door de winkelmanager verder geholpen.
Uiteraard mag u ook met de winkelmanager bellen,hij is van dit verhaal op de hoogte.
Praxis klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Carla van Dijk