Klacht: slechte service

op 02 mei 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Ik had 1 mei 2016 mijn auto geparkeerd in qpark p&r bos en lommer. Ik heb een p&r kaart gekozen en ben die dag naar het vondelpark geweest. op de terugweg ben ik opgestapt bij het leidseplein in de buurt (centrum) Tussendoor moesten we overstappen en aangekomen bij de betaalautomaat en mijn ov kaart er langs halen kwam er te staan dat we niet in het centrum zijn opgestapt. Ik op de help geknopt gedrukt en zij zeiden dat ze er niks aan konden veranderen en de korting niet handmatig konden aanpassen, ik had dit al eens eerder meegemaakt en wist dat dat wel kon. vervolgens wordt ik door verbonden en weer wordt er gezegd dat ze niks konden betekenen voor mij want zij konden niet zien waar ik opgestapt was. Hij zegt u moet met de tram even terug naar het centrum reizen en opnieuw terugkomen en als hij het dan niet doet de volle prijs betalen. dit bedrag bedraagt tien euro en wil ik dan ook terug hebben.

Ik ben tevreden als ik €10.- schadevergoeding krijg en dat jullie dit gaan aanpassen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saar87