Klacht: slechte service

op 01 mei 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Als je als klant zijnde problemen hebt met het bakje moet je bellen en dat kost elke keer 1 euro extra . ons bakje was niet goed en gaf storingen vanaf dag 1 en elke keer werd gezegd even de stekker er uit.na bijna een jaar bijna dagenlijk de stekker eruit te moeten trekken krijgen we een nieuw bakje een hd bakje en aangezienvwij geen hdmi aansluiting hadden zeiden ze dat we maar even een nieuwe tv moesten kopen. Het nieuwe bakje blijkt ook niet goed tezijn dus ik bel ze weer en krijg ik te horen dat ik het bakje terug moet sturen ook nog op mijn eigen kosten en dan sturen hun een nieuwe op .dus dat betekend dat we dan een tijdje zonder tv zitten en ik vroeg of ze niet eerst een nieuwe wilde sturen en als die er is dat ik dan de defecte terug kon sturen maar dat wilden ze niet dus ik zij dan neem ik aan dat we niet hoefte te betalen voor de dagen dat we geen tv kunnen kijken maar we moeten gewoon betalen.kort gezegd service hebben ze niet en alles ook al leveren hun slecht spul is voor eigen kosten.

Als je normaal behandelt word en dat niet alle kosten bij de klant komt terwijl de klant niet de gene is die fouten maakt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 15:10 geantwoord

Geachte mevrouw Jonker,

Als eerste willen wij ons excuseren voor de eerdere afhandeling van uw klacht.
Wij begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn als je ergens voor betaald maar het product voldoet niet aan de verwachtingen.

Voor zover wij hebben kunnen controleren hebben wij inmiddels het defecte apparaat vervangen voor het nieuwste model. Hier hebben wij geen extra kosten voor in rekening gebracht. Deze ontvanger heeft u in eerste instantie in bruikleen.
Het is dus ook niet de bedoeling dat u het defecte exemplaar retourneert voordat u een vervangend exemplaar heeft.

Wij hopen dat u in de toekomst een positiever gevoel overhoud aan onze dienstverlening.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel Nagel
CanalDigitaal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door estherjonker