Mijn Klacht:
Uiterlijk op 22 december zou mijn pakket worden bezorgd. Dit is echter niet gebeurd en pas verzonden op 23 december. Heel begrijpelijk met kerst dagen. Ik keek op de site maar zag de 22ste december niet bij de datums staan. Vervolgens krijg ik een bericht dat het pakket niet konden worden geleverd en de eerste volgende werk/leverdag bezorgd zou worden. Geen probleem verder.. Mijn pakketje zou zaterdag 27 december tussen 9 en 13 worden bezorgd. Rond half 10 hoorde ik een auto aan komen met de muziek kei hard aan. Zo nieuwsgierig als ik ben wilde ik even kijken. Toen zag ik het bezorg busje van DHL.. “Yes” dacht ik, eindelijk is het cadeautje voor m’n vriend er. Ik pakte me sleutel om de deur al te openen. Na een paar minuutjes hoorde ik nog steeds geen deur bel. Dus wilde ik naar buiten lopen, ik maakte de deur open en zie het DHL busje gewoon wegrijden.. Daarna kijk ik op de site en staat er: 27 dec 2014- 9:33 uur opdracht kon niet worden uitgevoerd. De bezorger is in de auto blijven zitten en heeft ook geen briefje achter gelaten in de brievenbus. Bezorger is ook niet komen melden waarom de opdracht niet kon worden uitgevoerd.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn pakketje krijg voor 1 januari . Ik ben thuis op woensdag 31 december. Tevens vind ik een vergoeding of compensatie op zijn plaats.

