Klacht: Slechte service

MevrMesters op 01 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 14 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Mesters, Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Ik zie dat u ook via e-mail contact met ons heeft gehad. Mijn collega heeft naar aanleiding van uw bericht intern melding gemaakt van uw klacht en...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 1 januari 2015

Een klant van DHL ervaart problemen met de levering van een pakket dat uiterlijk op 22 december bezorgd zou worden, maar pas op 23 december werd verzonden. Ondanks een nieuwe bezorgdatum op 27 december, arriveerde de bezorger niet op tijd, wat leidde tot frustratie bij de klant. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Uiterlijk op 22 december zou mijn pakket worden bezorgd. Dit is echter niet gebeurd en pas verzonden op 23 december. Heel begrijpelijk met kerst dagen. Ik keek op de site maar zag de 22ste december niet bij de datums staan. Vervolgens krijg ik een bericht dat het pakket niet konden worden geleverd en de eerste volgende werk/leverdag bezorgd zou worden. Geen probleem verder.. Mijn pakketje zou zaterdag 27 december tussen 9 en 13 worden bezorgd. Rond half 10 hoorde ik een auto aan komen met de muziek kei hard aan. Zo nieuwsgierig als ik ben wilde ik even kijken. Toen zag ik het bezorg busje van DHL.. “Yes” dacht ik, eindelijk is het cadeautje voor m’n vriend er. Ik pakte me sleutel om de deur al te openen. Na een paar minuutjes hoorde ik nog steeds geen deur bel. Dus wilde ik naar buiten lopen, ik maakte de deur open en zie het DHL busje gewoon wegrijden.. Daarna kijk ik op de site en staat er: 27 dec 2014- 9:33 uur opdracht kon niet worden uitgevoerd. De bezorger is in de auto blijven zitten en heeft ook geen briefje achter gelaten in de brievenbus. Bezorger is ook niet komen melden waarom de opdracht niet kon worden uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje krijg voor 1 januari . Ik ben thuis op woensdag 31 december. Tevens vind ik een vergoeding of compensatie op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2015 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mesters,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie via deze website. Ik zie dat u ook via e-mail contact met ons heeft gehad. Mijn collega heeft naar aanleiding van uw bericht intern melding gemaakt van uw klacht en dit is met de bezorger besproken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM