Klacht: Slechte service

Marischa Grit op 03 december 2021 over Medion in de categorie Electronica - Computers

4 Augustus is mijn combi magnetron met ovenstand geleverd. Direct na levering de oven geprobeerd met meerdere dingen, zoals cake en pizza maar de bovenkant werd zwart en dan was de rest nog niet gaar. Uiteindelijk met Medion gebeld, voor een oplossing. Het artikel zou bij mij gehaald worden. Naar veel heen en weer gebeld en loze beloftes is hij dan uiteindelijk 21 Oktober gehaald. Nu is het inmiddels al een maand later en heb ik nog steeds mijn geld niet terug.

Al meermaals contact over de mail gehad en zelfs alweer met Medion gebeld, zelfs met iemand van de klachten afdeling. Die had mij beloofd de volgende dag te mailen, maar jullie kunnen het al raden, ook dat is nooit gebeurd.

Ze zeggen bij Medion dat mijn retour pas 8 november (2 week later dan opgehaalde datum) bij hun is aangemeld. En dat ik daarna nog 14 werkdagen op mijn geld moet wachten.

Zal ik ooit mijn geld nog terug krijgen?

Als ze hun afspraken nakomen, en het geld voor aanstaande Dinsdag op mijn rekening staat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij zien dat er contact is geweest met de juiste afdeling. De creditatie van uw Bol.com bestelling is in behandeling genomen, wij willen u dan ook adviseren om contact op te nemen met Bol.com voor verdere informatie over de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Marischa Grit

2 maanden geleden - Dus nu na een hele maand wachten en contact over en weer word ik ineens naar Bol.com doorgestuurd? Ik heb tig keer gemaild en gebeld met jullie, ik zou nog terug gemaild worden door jullie klachten afdeling. Maar nee, nu is ineens bol.com degene waarbij het misgaat. Misschien moeten jullie eens de reviews op internet lezen over jullie terugbetalingen, zegt genoeg lijkt me.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marischa Grit