Klacht: Slechte service

Ricky038 op 22 september 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Ik bel al de laatste 3 weken 3-maal per dag met KPN netwerk NL. Het begon op de maandag waarin een afspraak is gemaakt voor het aansluiten van glasvezel, deze afspraak was niet verwerkt en bevestigd waardoor ik voor niks thuis ben gebleven. Dinsdag zou de monteur komen, deze is niet op komen dagen. Woensdag gebeld en gevraagd voor een monteur, deze kwam aan het eind van de dag. Geen kabel te vinden, kabel onvindbaar. Donderdag weer gebeld en gevraagd naar de vervolg stappen, in de wacht gezet om vervolgens te worden opgehangen. Weer gebeld met de belofte dat ik in de loop van de middag terug gebeld zou worden het gesprek afgerond. De middag bijna voorbij en nog steeds niet gebeld, ik weer de telefoon opgepakt en gebeld en gevraagd waarom ik niet terug gebeld ben. Hier hadden ze geen antwoord op, vrijdag zouden ze contact opnemen, niet gebeurd. Zo gaat het al een geruime tijd met als hoogtepunt dat er iemand langs kwam (17-09-2021). De tegels weg gehaald en blijkt de kabel er helemaal niet te liggen. Ik maandag weer bellen en ik zou door het bedrijf dat de kabel legt gebeld worden, niet gebeurd zoals gewoonlijk. Ik weer bellen en weer van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben het zat en me klacht gemeld en iedereen begrijpt het allemaal heel goed maar erop handelen zit er niet bij

Glasvezel aansluiting, straat open breken en kabels trekken en aansluiten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricky038