Klacht: Slechte service

op 06 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 23 juni heb ik bij Philips on line gebruikmakend van de 15% midnight discount nr 236, besteld Philips stroomstrijkijzer GC8340/02 en strijk plank Gc240/05
Betaling € 237,14 is gebeurd op 23/6 via iDEAl.
Ik heb op 29/6 om ongeveer 15.00 uur met Philips online gebeld waar de bestelling bleef. De man waarmee ik gesproken heb wist niet wat er aan de hand was.Vond echter wel de order als de betaling terug.Daar iedereen al naar huis was beloofde hij mij maandag 2 juli terug te bellen.
Op 5/7 kreeg ik een vragenlijst van Philips on line omtrent de tevredenheid over de service.Heb die ingestuurd. Evchter op vrijdag 6 juli nog niets gehoord hebbend , heb ik gebeld met Philips on line om 15.45, met Mevr. S. Na overleg binnen de afdeling vertelde ze mij deat de order geannuleerd was en het geld teruggestort zou worden. Ik moest dan de order opnieuw plaatsen en de discont van 15% zou dan eveneens later teruggestort worden. Ik heb haar verteld dat ik hiermede niet akkoord ging omdat de fout bij philips gebeurd was en zij korrigerende maatregelen moesten nemen, niet ik. Na overleg kwam ze terug en zei dat wat ze voorgesteld had , dat dat de te volgen procedure was. Ik verlang van Philips dat zij de gemaakte fout herstellen en niet ik. Zoniet hebben ze aan mij geen klant meer.

Ik wil dat Philips zelf de gemaakte fout korrigeert, en niet ik. met in acht neming van de night discount van 15%.
En een verontschuldiging voor de slechte service is het minste wat ze kunnen doen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 05 november 2012 om 15:07 geantwoord

Philips Online Shop heeft reeds enige tijd geleden overeenstemming met de klant bereikt over een passende oplossing

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht ellenvlek2

5 jaren geleden - Philips bood geen oplossing. Heb een apparaat elders gekocht. Mij zien ze voorlopig niet meer in de Philips winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenvlek2