Klacht: Slechte service

op 20 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 april 2020 heb ik contact met de Blokker opgenomen via de Messenger van Facebook
Over een thermos beker die ik bij jullie langere tijd geleden had besteld dat die begon te roesten en de indruk dop niet meer werkte.
Ik werd heel netjes te woord gestaan en netjes behandeld
Ze boden mij een cadeau kaart aan of een kortings code.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een kortings kaart.
Vervolgens stelde ik de vraag Op 19 april 2020 van wanneer kan ik die op de deurmat verwachten?
Er werd op 20 april 2020 gezegd dat die zo snel mogelijk op de deur mat zou vallen.
Tot op heden niks ontvangen
Ik vandaag (5mei) weer een bericht sturen via Messenger krijg ik doodleuk te horen dat de kortings bonnen door extreme drukte nog niet verzonden zijn.
Sorry maar dit vind ik een slechte zaak
Ik terug schrijven net van een hele slechte zaak (mijn beker is aan vervanging toe en ik zit Al 2 weken lang op die bon te wachten
Geen excuses of niks
Uiteindelijk is het gelukt met de kortings code
Maar voor mij was dit de laatste Blokker.

Tot op heden nog niks gehoord van de Blokker
Terwijl ik die klacht op 5 mei 2020 al gestuurd heb.

Gewenste Oplossing:

Als de klacht eindelijk in behandeling wordt genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Girlie00