Klacht: Slechte service

op 18 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

11 maanden bij T- mobile.De ene probleem na het andere. Geen internet en tv die geen diensten verleend. Beeld blijft hangen. Beeld blokkerig, kastje wil niet op standbye.1e x internetproblemen opgelost door een prutser volgens eigen monteur van t-mobile die de 2e x kwam.Ben je aan het bellen, zie je dat je contact hebt maar je hoort elkaar niet. T- mobile beloofde 11 mei dat er binnen een week contact zou zijn en het opgelost zou zijn.Nog steeds is niks opgelost en heb ze zelf maar gebeld.anders hoorde ik niks.Normaal staat er max 17 dagen voor dat het opgelost wordt. Voor corona was de service ook al slecht. Er zijn andere providers waar je met 2 dagen al geholpen wordt.Volgens protocol moet je betalen om over te stappen voor einde contract.Ik had nog te weinig problemen meegemaakt om kosteloos over te mogen stappen. Ik betaal bijna 60 euro pm voor alles.Teveel geld voor te weinig tv, internet, telefoon en te slechte service.

Als ik op zoek kan naar een nieuwe provider en als ik die dan gevonden heb kosteloos kan overstappen. Want een bos bloemen of bedrag tot 7.50 volstaat niet meer. Te klein bedrag voor te grote problemen en te slechte service.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thewhiteonly