Klacht: Slechte service

12 April jongstleden kocht ik bij Stofzakkie.nl een stofzuigermond. Voor een bedrag van € 11,90 inclusief verzenden. Echter bleek deze niet te passen en heb ik gemailed aangaande een retourzending. Vrij snel kreeg ik reactie dat ik hem terug mocht sturen, alvast een nieuwe kon bestellen en ze zouden het bedrag van € 11,90 dan terug storten. Wel moest de zending retour op eigen kosten à € 4,50.Zo gezegd, zo gedaan. Ik was dus in de veronderstelling dat ik mijn geld terug zou krijgen maar inplaats daarvan krijg ik een tegoedbon. Opzich ook niet erg ware het niet dat ik niet simpelweg kon ruilen voor een andere maat. Ik ben verplicht om meer uit te geven om recht te hebben op mijn eigen geld. Met hetzelfde bedrag uitgeven kon mijn tegoedbon niet gebruikt worden. Ik heb een aantal keer aangegeven dat ik hun manier van werken niet vond kloppen maar zij bleven zeggen dat ik alleen mijn bon kon gebruiken wanneer mijn totaalbedrag hoger was dan die € 11,90. Uiteindelijk kwamen ze met het voorstel mijn € 11,90 op te delen in 2 kleinere bedragen wat dus zou betekenen dat ik 2 keer wat bij hun moet bestellen. En 2 keer dus meer dan de bonwaarde. Ik ben dus € 16,40 kwijt en heb nog steeds geen stofzuigermond. Er word ook niet meer gereageerd op mijn mail. Ik wil gewoon mijn geld terug waar ik recht op heb ! Wat mij toegezegd is.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn € 16,40 terug heb. Onder geen enkel beding wil ik nog een product van dit bedrijf.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stofzakkie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica van Hest