Klacht: Slechte service

op 08 mei 2020 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Sinds vorig jaar eind november ben ik in het bezit van een heerlijke groene velvet hoekbank. Deze hoekbank bevalt me prima, echter schrok ik een maand geleden van ’t feit dat er een kleine scheur in de stof zit. Deze scheur bevindt zich op rechterleuning (als je voor de bank staat). Ik baal hier natuurlijk ontzettend van omdat ik lang voor deze bank heb gespaard en er nu al iets mis mee is.

Toen ik de scheur constateerde heb ik meteen een klacht doorgegeven en foto’s doorgestuurd, zoals werd gevraagd. Paar weken later kwam een monteur langs om de scheur te bekijken. Hij gaf hierbij aan dat het goed zou kunnen dat deze scheur er al in zat, voordat hij werd geleverd.

Natuurlijk kunnen we nu niet meer nagaan of de scheur er al wel of niet inzat. Daarom heb ik aan hem gevraagd hoe de bank er verder uitzag. Hij beantwoorde deze vraag met prima, ik zie verder geen gekke dingen. Daarnaast heb ik hem ook nog gevraagd of hij expliciet wilt vermelden dat de scheur niet zichtbaar is (door de velvet stof) en alleen zitbaar is als je op een bepaalt punt steunt.

Anderhalve week later, vandaag dus, heb ik mail ontvangen dat ik een bedrag mag betalen van 23 van de totaal som. Dit is echter niet wat ik had verwacht. Ik ben namelijk 1. Goed met de bank omgegaan en 2. Ik val binnen de garantie van 2 jaar. Ik voldoe dus aan de criteria punten die staan beschreven in jullie voorwaarden.

Dat de leuning wordt gemaakt, onder de noemer; Garantie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 12 mei 2020 om 10:28 geantwoord

Beste heer Hermens,

Spijtig om te vernemen dat er een klacht is ontstaan op uw bank. Uw melding heb ik intern overlegd met mijn collega en wij zullen ons standpunt handhaven. U kunt gebruik maken van de offerte die wij naar u hebben verzonden op 21-04-20. Deze is nog geldig tot eind juni.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Koen van Drunen - Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door HRHR