Klacht: slechte service

op 03 juli 2019 over Quick Parking in de categorie Parkeren

In juni een parkeerplaats gereserveerd voor Rotterdam Airport. Er was destijds alleen de mogelijkheid om basic te reserveren (zonder annulerings-mogelijkheid!!). Verder al verbaasd over het gegeven dat de auto blijkbaar niet op de pp van Rotterdam Airport zou komen te staan maar in een parkeergarage in Rotterdam West terwijl het vliegveld meer bij Rotterdam Oost ligt, maar oké.
Helaas waren wij genoodzaakt om de boeking te willen annuleren 5!! dagen van te voren, wat niet mogelijk bleek; althans wel mogelijk maar zonder restitutie?!omdat er basic was gereserveerd wat dus de enige mogelijkheid was.
Ik kan me niet voorstellen dat Quickpark op mijn €. 57,00 zit te wachten, ook gezien het feit dat de plaats met aan zekerheid grenzende waar-schijnlijkheid toch nog wel verkocht had kunnen worden.
Dat is de reden dat ik niet echt heb geannuleerd.
Tot zover uit eigen ervaring gesproken.

Verder hebben wij van horen zeggen dat er twijfel bestaat of de auto wel echt in de parkeergarage blijft staan; ons is ter ore gekomen dat de auto dichtbij Rotterdam Airport wordt geparkeerd (gratis natuurlijk) en later weer wordt opgehaald. Nergens uit de papieren of on-line heb ik kunnen vinden dat je je sleutels af moet geven (?).
Dit is dus iets van horen zeggen en geen eigen ervaring omdat wij geen gebruik hebben gemaakt van de service.
Advies aan gebruikers: check je kilometerstand bij ophalen van de auto.

Restitutie van de betaalde kosten aub.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quick Parking

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quick Parking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw M. van Yperen