Klacht: Slechte service

op 17 mei 2019 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij hebben op vrijdag middag 10 mei 2019 eten besteld om mee te nemen zijn we weer onderweg komen we erachter dat de bestelling niet klopt bellen we op met de klacht dat we een crispy chicken menu bestellen zit in het doosje van de crispy chicken een hamburger bestellen een medium nuggets menu krijgen we een klein nuggets menu grote milkshake aardbei is vanille milkshake geworden hamburger koud mcnuggets waren er minder als in het menu hoort en waren koud.medewerker zegt dat dat niet netjes is en beloofd 2 tegoed bonnen voor grote menu naar keuze naar ons toe te sturen.helaas wij kwamen vandaag 17 mei 2019 thuis van vakantie geen tegoed bonnen van de mc vervolgens ben ik nu al de hele dag aan het bellen zonder resultaat.echt jammer dit.ik ben meer van jullie gewend mac maar dit niet. stinkende wc volle prullenbak en heel slecht gemotiveerd persoon op een 3tal na die echt hun stinkende best deden om het bij te benen.

Als ze het gewoon netjes afhandelen zoals ze beloven.en ook de telefoon opnemen als je belt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennissie1976