Klacht: Slechte service!

op 25 februari 2018 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Gister met een vriendin na de bioscoop nog even wat gaan drinken in de bar boven bij van der valk hoorn. We gingen aan de bar staan om drinken te bestellen. Tot onze grote verbazing keek het bar personeel ons tig keer aan maar werden we gewoon genegeerd, geen goedenavond of ik kom zo bij u helemaal niks. Toen één van de medewerkers (Bart) uiteindelijk een gast ging helpen die na ons aan de bar ging staan heb ik gezegd dat ik dit niet netjes vond omdat wij al 10 minuten stonden om te bestellen. Dus toen ging ze ons helpen en hebben wij nog ééns 10 minuten moeten wachten op 2 drankjes. Het zit gedeelte stond helemaal vol met lege glazen op de tafels, het was gewoon een rommeltje. Ik verbaasde mij over een medewerkster die gewoon 10 minuten uitgebreid met een groep jongeren stond te praten en zij geen oog had voor de gasten. De klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en service waren dan ook ver te zoeken. Ik ben zelf werkzaam in de horeca en let hier dan ook extra op, vond dit dan ook een erg slechte ervaring.

Misschien zou een cursus klantgerichtheid/service niet verkeerd zijn!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca 39