Klacht: Slechte service

op 22 november 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Al twee maal gebeld met jullie ivm een storing die de mechanische ventilatie systeem aan geeft. Een knipperend rood lampje geeft het systeem aan. De eerste keer werd gezegd dat dit geen probleem was en dat er dan gewoon teveel co2 zou zijn. Na zelf onderzoek kom je erachter dat een knipperend lichtje aangeeft dat het kastje geen connectie kan maken dan geef je dat aan bij de tweede keer bellen zegt ze dat ik een deur of raam open moet zetten. 1,5 jaar lang niks aan de hand en nu zou het dan liggen aan de ventilatie. Slechte service en ze luisteren gewoon niet naar wat ik zeg.

Als ze de storing oplossen en uitzoeken waarom het kastje dit doet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 18 december 2017 om 08:32 geantwoord

dag Femke. De reden dat ik je langs deze weg opnieuw benader is over het volgende: ik ben benieuwd of jouw klacht (die ik heb doorgezet) op deze plek inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Heeft de betreffende vestiging contact met je opgenomen? Ik hoor graag van je, met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Alle klachten die gemeld zijn door F Bisschop