Klacht: Slechte service

op 06 oktober 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Het duurde 2 dagen alvorens Reggefiber contact opnam om te informeren of storing met glasvezel verholpen was. Storing was niet verholpen. Ik moest maar afspraak maken voor de monteur. Ik was niet direct direct in de mogelijk dit te doen. Gevolg: geen monteur meer beschikbaar voor weekend en nog 3 dagen zonder glasvezel. Zeer slechte service.

Werkend glasvezel vóór weekend.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 06 oktober 2017 om 12:38 geantwoord

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het melden van een klacht op deze site.
Ik zie dat wij een storingsopdracht ontvangen hebben op 4 oktober rond 12 uur 's middags. Wij hebben 5 oktober rond 11 uur met u gebeld en de voicemail ingesproken. Later op de dag hebben wij nog SMS verstuurd, zodat het voor u mogelijk zou zijn om via internet een afspraak te maken. Einde van de dag is er contact met u geweest om een afspraak te maken. Helaas is de planning voor vandaag helemaal vol. Ik heb zojuist nogmaals navraag voor u gedaan, maar alle monteurs zijn voor vandaag volgepland en er is geen ruimte om vandaag u nog in de planning te krijgen om de storing op te lossen.
Ik moet u helaas teleurstellen. Maandag is de eerste mogelijkheid dat wij kunnen komen.
Het spijt me dat ik u op dit moment niet verder kan helpen.

Met vriendelijke groeten,
Marga Bouwhuis
Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door PSL