Klacht: Slechte service

op 04 oktober 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie naar Palm Beach tenerife geboekt. Van 14 tot 26 augustus met 2 volwassenen en 1 kind. Volgens de site 4 sterren en volledig gerenoveerd volgens de site, en de foto,s. Appartement was slecht. Niks functioneerde naar behoren. Reisleider niet te bereiken, al het contact ging via customer service. Appjes werden pas dagen later beantwoord. Maar een oplossing kwam er niet. 3300 euro heeft het gekost. Zonde, vakantie was verder super. Maar het appartement was verschrikkelijk. Jammer dat neckermann je negeert als je een klacht hebt.

Ik verwacht een compensatie van Neckermann.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte mevrouw Duran Van der Burg, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze klachtenafdeling, de afdeling Customer Service. Zij zullen de kwestie onderzoeken en u van een terugkoppeling voorzien. Mocht u tussentijds vragen hebben, de afdeling Customer Service is te bereiken op customerservice@thomascook.nl of telefonisch op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur). Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 19 november 2017 om 02:42 geantwoord