Klacht: Slechte service

op 26 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een slechte service van Ikea! 3 kwartier in de rij bij de servicebalie in Utrecht op maandag middag nota benen. Daarna zeer onvriendelijk behandeld.

We hebben een grote bestelling bij Ike geplaats van 900 kilo! We hadden de verkeerde deuren besteld voor de kasten. Deze wilde we omruilen. De deuren die we wilde hebben waren godekoper, dus er bleef een rest bedrag over van ruim 500 euro. Deze wilde we uit laten betalen. Dit mocht NIET. Na 3 managers later kon het geld uiteindelijk terug gestort worden op onze rekening….

Dan was er nog een beschadiging aan de bovenkant van de kast door de montage (door ons). Ikea spullen zijn enorm kwetsbaar. Ze wilde ons totaal niet tegemoet komen. Nu moeten we een nieuw onderdeel kopen voor de kast! Had een stukje service hier wel op zijn plaats gevonden….

Gewenste Oplossing:

Als het betreffende onderdeel kosteloos vervangen zou worden (20 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elleke van der Wilt