Klacht: Slechte service

op 21 augustus 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 14 maanden geleden een hoekbank geleverd waarbij bij levering de armleuning was beschadigd. Er zou meteen een nieuw deel besteld worden en het beschadigde deel vervangen worden.
In de communicatie ging e.e.a. al fout! Op het filiaal was niets bekend. Bij de fabrikant was het mis gegaan. Na 10 maanden eindelijk het nieuwe deel, echter er was i.p.v
het rechter deel het linker deel geleverd. Dag vrij genomen en kon de mensen onverrichter zaken weer naar huis sturen.
Afgelopen week was er nu een nieuwe armleuning! De monteur kwam met een leuning waar in de stof al witte strepen aanwezig waren. Na overleg toch besloten dit deel te laten plaatsen. De strepen zaten aan de achterkant. Het betreffende deel werd er af gehaald, de voering welke doorliep in de leuning losgemaakt en met het plaatsen van de nieuwe armleuning, welke na 14 maanden een heel andere kleur had, duwde de monteur het draadend naar binnen. Zijn oplossing een paar parkeren in de bank draaien. Daar ik daar geen genoegen mee nam was de monteur uiterst onbeschoft! Hik had commentaar op hoe de vloer onder de bank lag, over een pakje papieren zakdoekjes die onder de bank vandaan kwamen over het niet kunnen parkeren in de buurt en als klap op de vuurpijl deed hij het kleurverschil af met een sarcastische opmerking dat er wel heel veel op de bank was gezeten! Monteur weg, filiaal gebeld, zou terug gebeld worden daar de filiaalhouder vanwege familie omstandigheden niet aanwezig was. Men moet mu nog terug bellen! Zelf gebeld maar degene die over de klacht ging was niet aanwezig. Alles zou goed komen, werd mik verzekerd. Ik heb echter er geen vertrouwen meer in dat alles goed komt. Kleurverschil is niet meer op te lossen na 14 maanden en de tijd voordat de nieuwe armleuning weer word geleverd. Ben vooral teleurgesteld in de communicatie met Haco! Geen oplossing, geen excuus, niets van dat!

Gewenste Oplossing:

Een oplossing voor het probleem! Alleen de armleuning vervangen is nu geen oplossing meer daar er veel te veel tijd overheen is gegaan. Het kleurverschil is net zo storend als de schade aan de huidige leuning. En zeker excuus voor het gedrag van de monteur! Als hij als opmerking geeft dat je maar ergens anders een bank moet kopen wanneer je niet tevreden bent, lijkt het dat voor Hako ook geen goede reclame.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ryan Van Schaik