Klacht: slechte service

op 05 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Uw probleem is in behandeling genomen. Er wordt hard gewerkt om u z.s.m. te voorzien van actieve aansluitingen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door mariska beijert