Klacht: slechte service

op 05 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een nieuw pakket afgesloten met internet telefoon en tv.
Maar omdat ze er een puinhoop van gemaakt hebben word ik maar niet aangesloten.
Vanaf 29 September zou ik aangesloten worden en dat is nu nog steeds niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk aangesloten worden.

Bericht van Canaldigitaal

7 jaren geleden - Uw probleem is in behandeling genomen. Er wordt hard gewerkt om u z.s.m. te voorzien van actieve aansluitingen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door mariska beijert