Klacht: slechte service

op 11 juli 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb vandaag een naaimachine online besteld en betaald. Er kon gekozen worden tussen thuisbezorgen( voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis) of direct afrekenen en dan ophalen in de winkel. nadat ik de hele procedure had doorlopen en de bestelling geplaatst was, bleek dat deze bestelling ook pas morgen opgehaald zou kunnen worden. Ik heb direct contact opgenomen met de winkel en die konden niets doen, ik moest hiervoor de klantenservice bellen op het hoofdkantoor.
De dame die mij ( niet) heeft geholpen was onvriendelijk, liet mij niet uitpraten en kon ook niets voor mij doen. Argumenten van mijn kant hielpen niet en ze deed het voorkomen alsof het mijn eigen schuld zou zijn. Ze kon het ook niet veranderen om de bestelling te laten bezorgen op mijn huis adres.
Ik snap gewoonweg niet dat zo iemand bij de klanten SERVICE werkt. Ze deed het voorkomen of de vrachtauto meteen nadat ik mijn bestelling had gedaan weg is gereden om mijn bestelling bij de winkel af te leveren.

Meedenken, eventueel de bestelling annuleren, navragen of het artikel op voorraad was in de winkel, zo kan ik verschillende mogelijkheden bedenken, Helaas is er van dit alles niets gebeurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna1