Klacht: Slechte service

op 11 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht Op 5 juli 2017 tussen 15.00-17.00 zou er een koelkast bij mij worden bezorgd van de firma Wehkamp. Via track en trace ontving ik om 17.25 het bericht dat de chauffeur om 17.14 aan de deur heeft gestaan maar dat er niet werd opengedaan, en hij een kaartje door de brievenbus heeft gedaan. Dit vond ik vreemd, omdat er geen kaartje lag, en ik bovendien een briefje op de deur had geplakt met het verzoek achterom te komen, omdat de bel stuk is en dit ook makkelijker is om de koelkast in huis te krijgen. Ik heb gelijk contact gezocht en er werd mij verteld dat de chauffeur nog in Aalsmeer was en er contact met hem zou worden opgenomen en dat hij teruggestuurd zou worden. Na drie kwartier!! wordt ik teruggebeld, met de mededeling dat de chauffeur al achterloopt en de koelkast deze dag niet meer bezorgd zal worden.. Ik mag wel een andere afspraak maken….. Mijn voorstel om dan de volgende ochtend om 8 uur in de als eerste de koelkast in ontvangst te nemen wordt als onmogelijk bestempeld. Dit past niet in het proces van planning!! Dit is absoluut niet klantgericht opereren. Jullie maken een fout, de chauffeur staat aan de verkeerde deur, en dan moet de klant maar schikken en regelen dat ze weer thuis moet zijn voor het berzorgen van de koelkast op een tijdstip dat het jullie uitkomt?
Dit is een schoolvoorbeeld van een organisatie die alleen maar proces gericht opereert, en klantgerichtheid niet op nr 1 staat.; Het feit alleen al dat de chauffeur in eerste instantie niet is teruggestuurd is al niet echt klantgericht, maar dat ik als klant mij ook nog moet schikken naar de processen van jullie ondernemening vindt ik echt de omgekeerde wereld. Als er daarnaast ook nog getwijfeld wordt aan mijn woorden dat ik geen kaartje heb ontvangen, en dat chauffeur blijft volhouden dat hij langs is geweest en dat ik niet thuis was, getuigt van regelrechte minachting. Volgens de medewerkster van het callcenter heeft de chauffeur gezegd dat er geen briefje op de deur zat, hij bleef volhouden dat hij een kaartje in de bus had gedaan. Al met al vindt ik dit een zeer slechte gang van zaken en wilde ik graag dat de koelkast alsnog op een specifiek tijdstip wordt bezorgd, zodat ik daarvoor geen vrij hoef te nemen of andere zaken moet regelen: Mijn voorstel wasop dinsdagochtend 11 juli om 08.00 uur. Dit geeft voldoende tijd om dit te regelen in de planning. . Helaas ontving ik op mijn ingestuurde klacht een standaard mail dat er binnen 14 dagen contact zou worden opgenomen….Hoe customer centric is dit??? Dit zijn nog praktijken die thuishoren in de jaren 80…..

Ik denk persoonlijk dat een bedrijf als Dynalogic pas goed gaat functioneren als zij de klant op nummer 1 zetten, ipv hun eigen interne processen en procedures.

Tot die tijd blijft het een ouderwets logistiek gedrocht. Mijn gewenste oplossing is dat ik gecompenseerd wordt voor de extra vrije ochtend die ik heb moeten opnemen. Dit zou dan gelijk moeten zijn aan het bedrag dat ik kwijt ben voor het kopen van een extra halve vakantie dag...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:18 geantwoord

Geachte mevrouw Hoogerbeets,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 augustus 2017 om 07:49 geantwoord

Ik heb geen antwoord gekregen op mijn voorstel tot compensatie, anders dan een standaard antwoord. Als klant werd ik bij voorbaat als leugenaar bestempeld en heeft hun werknemer gelijk , ondanks het feit dat ik het tegendeel heb bewezen

Alle klachten die gemeld zijn door Midaje