Klacht: slechte service

op 08 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

nieuw abonnement bij Vodafone, wat door Dynalogic geleverd zou worden. Deze week verschillende keren contact met Dynalogic gehad omdat ik steeds geen afspraakbevestiging kreeg, bleek de zending onvindbaar. Steeds bellen met Dynalogic, en Vodafone eindelijk een afspraak ingepland voor vandaag 8 juli tussen 0800 en 13.00. Maar weer opnieuw mail van Dynalocic dat het pakket op een nog niet traceerbare locatie lag en niet wordt geleverd. Mijn nummer is al opgezegd bij KPN, dus al een paar dagen geen telefoon.Zeer onvriendelijke klantenservice bij Dynalogic!!

Het is door Vodafone perfect opgelost. Ik kan naar de winkel om een simkaart op te halen terwijl het contract nog niet is ondertekend. De klantenservice van Vodafone is wel behulpzaam in tegenstelling tot de zeer onvriendelijke van Dynalogic!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte heer Boomsma,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Buickriviera63