Klacht: slechte service

op 08 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nieuw abonnement bij Vodafone, wat door Dynalogic geleverd zou worden. Deze week verschillende keren contact met Dynalogic gehad omdat ik steeds geen afspraakbevestiging kreeg, bleek de zending onvindbaar. Steeds bellen met Dynalogic, en Vodafone eindelijk een afspraak ingepland voor vandaag 8 juli tussen 0800 en 13.00. Maar weer opnieuw mail van Dynalocic dat het pakket op een nog niet traceerbare locatie lag en niet wordt geleverd. Mijn nummer is al opgezegd bij KPN, dus al een paar dagen geen telefoon.Zeer onvriendelijke klantenservice bij Dynalogic!!

Gewenste Oplossing:

Het is door Vodafone perfect opgelost. Ik kan naar de winkel om een simkaart op te halen terwijl het contract nog niet is ondertekend. De klantenservice van Vodafone is wel behulpzaam in tegenstelling tot de zeer onvriendelijke van Dynalogic!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boomsma,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Buickriviera63