Klacht: Slechte service

op 24 juni 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vrijdag 23 juni in namiddag heeft een medewerker Enrico gebeld naar Alphen of zij nog de 7 standen tuinstoel Palma wit hadden. Aangezien ze in Leiderdorp nog maar 2 hadden en wij er 4 wilde.
Ja zei een medewerkster in Alphen hebben wij nog. En ze zou er 2 apart zetten Ze vroeg de naam voor wie de 2 tuinstoelen waren om te noteren. Dat is voor dhr Spies zei Enrico en hij komt ze dan morgen zaterdag vroeg ophalen. Met de 25 procent korting 2 stuks 82,50 euro ipv 110 euro.
Wij hebben om 9 uur eerst die 2 in Leiderdorp opgehaald stonden netjes apart in magazijn. En om 9:30 waren we speciaal vanuit Leiden al in praxis Alphen, voor de andere 2 tuinstoelen wit Palma. 4 jonge Ongeïnteresseerden medewerkers stuurde ons door naar achter naar magazijn. Daar 10 minuten gewacht niemand ik iemand een chef ofzo aangesproken en liet een medewrker meelopen. Nergens de 2 stoelen. Duurde allemaal lang en niet echt professioneel. Uiteindelijk zeiden ze sorry maar we kunnen het niet vinden.
Dus wij weg helemaal voor niets naar Alphen gereden. En helaas moeten we nu de 2 anderen weer terug brengen naar leiderdorp. En zullen zeggen waarom.
Over leiderdorp zijn wij zeer tevreden kopen er veel ze kennen ons. Maar Alphen zeer slechte service.

Tevreden als Alphen die 2 tuinstoelen Palma wit nog heeft gevonden wij €82,50 overmaken of in leiderdorp betalen. En wij ze idus of n Leiderdorp op kunnen halen of ze bij mij thuis bezorgd kunnen worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alida Maria Johanna Van der Velde