Klacht: Slechte service

op 27 februari 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Hallo,
Wij zijn zojuist bij de Ikea in Eindhoven geweest en hebben daar voor een behoorlijk bedrag aangekocht. Alleen van de totale aankoop mocht ik 3 artikelen niet meenemen van de cashierre. Hij haalde ze uit de winkelwagen en zette ze op de grond- ondanks het feit dat de betreffende afdelingsmedewerker deze artikelen ons had aanbevolen. Het ging hierbij om een spiegel en 2 melkglazen vazen. Hij wilde ons ook niet verder helpen en deed erg onvriendelijk. Het was een hele rare situatie en staan er nog steeds versteld door. De man ging ook steeds in discussie wat de wachtrij nog langer maakte, waardoor andere kopers ook geirriteerd raakten.

Als koper ga ik er vanuit dat als ik naar een winkel ga daar dan ook artikelen kan kopen en niet wordt aangevallen door personeel bij betaling. Ik vind het erg jammer en ongehoord. Ik had graag deze 2 vazen en spiegel gekocht. Door de situatie zijn we nu totaal niet meer tervreden over de totale aankoop.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Msnoeren