Klacht: Slechte service

op 24 januari 2017 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Heb de boxxpot nu ongeveer 1 jaar in huis en heb al die tijd problemen gehad. Films bekijken ging redelijk goed maar vooral voetbalwedstrijden bekijken was hopeloos, altijd haperingen of zelfs helemaal uitvallen.
Heb dit regelmatig gemeld via de mail, soms kreeg ik antwoord en dan werd er een stappenplan gestuurd per mail om de box opnieuw in te stellen, maar dit heeft geen enkele keer geholpen. Heb ondertussen al enkele dezelfde stappenplannen in mijn mailbox staan.
Bellen was geen optie omdat ze gewoon niet opnemen, enkele keren geprobeerd, zonder succes.
Heb nu weer dat er allerlei reclame en spelletjes in beeld verschijnen, heb dit gemeld en heb weer een stappenplan gekregen, maar geen echte hulp.

Als ze me per direkt een nieuwe box opsturen die wel goed werkt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxxpot

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxxpot nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Guusvk

1 jaar geleden - Ze bestaan niet meer of ze hebben een andere naam nl....... Flixtronic

Alle klachten die gemeld zijn door Guusvk