Klacht: slechte service

op 30 november 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik kom regelmatig (door mijn werk) bij Jumbo Sliedrecht. Vind deze Jumbo het minst plezierig, vooral door uw “mede”werkster Astrid.
Vandaag ging het weer mis.

Ik mocht met mijn boodschappen doorlopen naar de laatste (achterste) kassa bij de sigaretten balie. Ik leg mijn boodschappen neer, pak vervolgens mijn geld en Astrid zegt, 14,52 , ik leg geld neer en zij rekent af. Ik vraag vervolgens “waar zijn mijn zegels”? oh,,, nou dat kan nu niet meer, dit met een grote glimlach. Ik zeg, nou ik heb altijd zegels en wil ze nu ook. Helaas ­čÖé dat kan nu niet meer.
Ik nogmaals “bij de andere Jumbo’s is dit geen probleem”… hier kan het niet, nog grotere nep glimlach. De klant/man achter mij zegt. Wat een service!!! Ja zeg ik, zo krijg ik mijn zegelboekjes nooit vol.
A: Astrid had zeker moeten vragen, of misschien allang kunnen weten dat ik zegels neem! Ook mijn collega neemt altijd zegels voor mij als we daar zijn.
B: Ze had ze dan na mijn 1ste vraag, zeker gewoon even moeten aanslag voor mij.
C: ik vind haar nu wel klaar zijn voor de nominatie “Slechtste Jumbo medewerkster aller tijden”.

Kortom, deze medewerkster haalt uw goede naam echt naar beneden.

Altijd! Vooral in Dordrecht (Sterrenburg en op de Merwedeweg ) alleen nu weer niet in Sliedrecht. Los het op en geef die 15 zegels, ik betaal er dan toch ook gewoon voor. Onbeschoft ongeïntresserd mens,

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A van Hoven