Klacht: Slechte servers

op 22 maart 2020 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb een bank gekocht bij haco wonen in Zaandam. Die ik na een aantal weken binnen kreeg, helaas bleek hij stuk te zijn,en zeer slecht afgewerkt. Er zou een monteur komen om hem te maken. Natuurlijk ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Ik kreeg een nieuwe bank na lang zeuren. Toen de andere bank geleverd werd, was deze tot mijn verdwazing ook zeer slecht afgewerkt en er stak zelfs aan de onderkant een scherpe punt uit. Wederom gebeld met de servers van haco. Ze konden niets anders doen dan een monteur te laten komen. Deze heeft de afwerking geprobeerd te herstellen. Maar het stof wat scheef op de bank zit krijgen ze niet goed. Nu is het wachten wat ze er aan gaan doen. Hij heeft het stof aangetrokken wat zeker in de loop van tijd problemen met de bank gaat opleveren. Ik heb aangegeven om een korting op mijn bank te krijgen en dat dan de garantie vervalt, maar nee hoor daar gaan ze zelfs niet mee akkoord. Ik vind het een zeer slechte zaak. Ze vonden het prima als ik dit ging vermelden op internet. En anders moest ik maar mijn rechtsbijstand in schakelen. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Een schande. Deze bank is nu 2de hands. Hij is 2x in handen geweest van makers. Ik hoop dat ze dit redelijk oplossen want ik laat het er niet bij zitten. Je koopt iets wat nieuw is en niet stuk. Dan had ik het wel op marktplaats kunnen kopen. Afz een zeer boze klant­čśí

Ik had aangeven dat ik tevreden ben met een korting op mijn bank

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haco wonen en slapen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haco wonen en slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeffrey8880