Klacht: Slechte samenwerking ns en qpark

op 21 juli 2012 over Qpark in de categorie Parkeren

Ik reis regelmatig met de ns naar Utrecht , ik krijg dan. Van ns medewerker een kortingskaart van de. Ns of een kortingskaart bij mij. Ns treinkaartje
Ik ben al minimaal 3 maal geconfronteerd met het feit. Dat het kortingskaartje niet goed functioneerde en qpark mer. 11,30 euro wilde inhoudenen niet de 3,85 euro die ik zou moeten betalen. Bij informatie via intercom mag ik steeds terugrijden opnieuw proberen elke keer. Krijg ik het advies om terug te gaan naar station voor ander kortingskaartje. Of ik mag het terugvragen het teveel betaalde bedrag bij qpark.
Als je de hele dag in het land bent geweest. Voor vergadering wil je. Graag naar huis en niet nog eens je auto parkeren en weer. Terug naar het station lopen. Ook de optie van terugvragen is niet erg klantvriendelijk voor 7,45 euro en hoop werk wat veel mensen niet zullen doen en dat geld is makkelijk verdiend voor qpark
Ik heb zowel bij ns als qpark mijn verhaal gedaan maar ze schuiven de zwarte piet naar elkaar
Ik heb afgelopen maand al 2 maal volledige bedrag moeten betalen.
Hoop dat qpark mij zonder teveel extra werk voor mij de twee maal 7,45 zal terugbetalen en dat er eens serieus naar verbetering wordt gezocht.
Bijna elke keer dat ik op qpark terrein ns station Maastricht stamijn er problemen bij mij maar vaak ben ik ook getuigen van problemen met andere voertuigen

Vrgr. Sonja hutschemakers

Verbetering samenwerking qpark en ns
Mijn geld 14,90 euro zonder veel extra werk terug,
Personeel qpark niet zo star is bij problemen

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja.hutschemakers