Klacht: Slechte reparatie

op 27 december 2012 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn laptop opgestuurd naar acer om te laten repareren. mijn toetsenbord moest vervangen worden en mijn aansluiting van mijn adapter. Toen ik mijn laptop terug kreeg was mijn toetsenbord nieuw maar er was niks gedaan aan de aansluiting van mijn adapter en dit wordt nu steeds erger. ze negeren dus gewoon mijn klachten en repareren alleen hetgeen wat gemakkelijk is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als zij kosteloos mijn aansluiting met mijn adapter repareren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Acer een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Acer

Heeft op 25 juli 2013 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 12.01.2013 is het apparaat naar de klant teruggestuurd en wij hebben het kosteloos gerepareerd, de kalnt had nog gewoon garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Carryvanrijn