Klacht: Slechte referentie bij nieuwe werkgever

op 04 oktober 2017 over Yarden in de categorie Verzekering

John Bruin teamcoach van zorg en vervoer heeft zich negatief over mij uitgelaten bij nieuwe werkgever de rijp in Bloemendaal. Daarom is per direct werkovereenkomst stop gezet en zit ik zonder werk. Ik heb zelf John als referentie neergezet omdat ik dacht dat wij op een goede manier uit elkaar waren gegaan, en John positief over mij zou zijn. Hij heeft letterlijk gezegt
\”Ik zou niet met haar in zee gaan, ze is bij ons niet door haar proeftijd gekomen omdat ze niet functioneert naar behoren \” nu heb ik andere oud collega\’s benaderd en die snappen er niets van!!! Die zeggen dat ik een zeer fijne collega was en prettig was om mee te werken. Ik ga hier een advocaat opzetten en we gaan hier werk van maken!! Het mag niet dat een oude werkgever zo\’n slechte referentie geeft waardoor ik niet kan werken bij nieuwe werkgever. Ik hoop van uw kant dat u hier ook wat mee doet want dit kan absoluut niet!!!!

Met vriendelijke groet Aruni Van Donselaar
( oud werknemer yarden Haarlem)

Als u hier iets mee gaat doen en in gesprek gaat met John Bruin

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Yarden

2 maanden geleden - Wij hebben geprobeerd telefonisch contact te leggen en de voicemail ingesproken. We proberen het op een later moment nog een keer.

Reactie van de melder van de klacht Arunivandonselaar

2 maanden geleden - Kunt u mij morgen middag bellen alstublieft?

Alle klachten die gemeld zijn door Arunivandonselaar