Klacht: slechte radio en TV ontvangst

op 23 mei 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Als de radio speelt gaat het geluid na enige tijd hakkelen. de ontvanger moet dan uit en aan gezet worden en dan gaat het weer een tijdje. Het tv beeld is regelmatig blokkerig of bevriest enkele momenten. Dit gebeurd vaak wanneer een huisgenoot bv een bericht op de telefoon ontvangt of verstuurd. of internet benadert via de telefoon of tablet. Heb al een chat sessie gehad met KPN maar dit helpt niet.

als ik goed beeld en geluid heb. mag ook wel gezien mijn abonnement kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 25 mei 2021 om 09:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Voermans,

Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de radio en het TV beeld. Vanuit KPN NetwerkNL kan u hier helaas niet verder mee helpen. Wij gaan uitsluitend over het netwerkbeheer van de glasvezelinfrastructuur. Bij uw woning is dit niet aanwezig. Om deze reden kan u zich het beste wenden tot de service provider KPN. Zij zijn te bereiken op 0800 0402.

Laïla
Klachtenteam KPN NetwerkNL

Alle klachten die gemeld zijn door pietpapier