Klacht: Slechte punten

op 20 augustus 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Re: We zien u graag terug
HB

harrie batenburg
zo 26-3-2017 20:51
Verzonden items
Aan:
Hotel Van der Valk Maastricht (1566192982-gwcn.xpmw.gyeh.nt9z@property.booking.com);
Evernote
Beste Dhr./Mw.

Wij hebben onze overnachting in Maastricht anders ervaren als de eerdere boekingen bij een van der valk.
We werden netjes ontvangen en hadden een mooie kamer (royal suite) hier zat een stoomdouche en wirhlpool bij, heerlijk leek ons dat even lekker ontspannen… Maar helaas de whirlpool deed het niet. Dit bij de receptie gemeld, ‘2 uur na aankomst’met als antwoord: bedankt voor het melden. Technische dienst is naar huis.
We hadden wat u begrijpt wel een andere reactie verwacht. We betalen voor een kamer met deze faciliteiten en met deze opmerking en geen verdere oplossing hadden we net zo goed een kamer kunnen nemen zonder deze faciliteiten wat ons dan zo’n 60,- euro had gescheeld waar we uiteindelijk weer voor hadden kunnen eten.
Tv signaal viel continue uit, waardoor we nauwelijks/geen tv konden kijken.
Live cooking normaal erg gezellig en lekker eten, het is een mooie ruimte in Maastricht maar er staat beschreven diner tot 22:00uur maar personeel gaat alles al opruimen vanaf 21:00uur er stonden uiteindelijk alleen nog maar de desserts. en op ons drinken moesten we zeker een half uur wachten (dit omdat ‘bijna’ iedereen aan het schoonmaken was. )
Bij vertrek/uitchecken werd er niet zoals gewoonlijk gevraagd of alles naar wens is geweest, anders hadden we dit nogmaals aangegeven. er werd alleen gezegd er staat nog 7,50 open hoe wilt u die betalen en toen was het klaar.

Wij zijn normaal gesproken altijd enthousiast over een van der valk hotel maar deze in Maastricht zullen we niet meer snel terug komen.

Mvg,

Harrie Batenburg
overnachting vrijdag (24) op zaterdag (25-03)
kamernummer 201

Niet erg snel meer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie v B