Klacht: slechte postbezorging

op 19 december 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag werd door Sandd post bezorgd, waaronder een afschrift van de bank, die maar half door de brievenbus geduwd werd. De grootste helft hing gewoon buiten. Iemand die langsliep kon zo het afschrift eruit trekken en meenemen.
Komt bij dat het die dag hartstikke slecht weer was, veel regen en wind, waardoor de post kompleet doorweekt was!!

Gewenste Oplossing:

Het minste wat je mag verwachten is toch wel dat de post VOLLEDIG door de brievenbus geduwd wordt!! Kost echt niet meer tijd en moeite.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 20 december 2012 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Lannaert,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zullen de verantwoordelijke bezorger verzoeken de post beter bij u te bezorgen en ik ga er dan ook vanuit dat het in vervolg niet weer gebeurd. Vanwege het proces bij Sandd kan er nog wel 1 bezorgdag overheen gaan voordat uw klacht definitief is opgelost.

mocht dit niet het geval zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl.

Bedankt voor het melden van de klacht en nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Anne van de Guchte
Sales Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lasandd93