Klacht: slechte pampers

kellyvanlieshout op 09 november 2017 over Pampers in de categorie Verzorgingsprodukten

Hallo,

Ik heb aantal dagen geleden bij wehkamp een maandbox pampers babydry gekocht (normaal had ik premium protection) Ik heb nu een aantal luiers gebruikt maar als hij al een keer geplast heeft ruikt hij al helemaal naar urine en na een uur is het net of de luier al op ontploffen staat. Ze nemen vele malen minder vocht op als de andere. Ik ben altijd heel tevreden geweest over de pampers maar ik ben hier heel teleurgesteld over en ben hierdoor aan het nadenken om over te stappen naar kruidvat luiers.de pampers maar ik ben hier heel teleurgesteld over en ben hierdoor aan het nadenken om over te stappen naar kruidvat luiers.

Ik was altijd tevreden over premium protect maar baby dry vind ik zeer slecht en vooral voor dat geld.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pampers

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pampers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door