Klacht: slechte leveringfoute afspraken

op 04 juni 2018 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op 8 mei zou laminaat geleverd worden. Wij wonen in een flat 10 hoog moest extra bijbetalen vanwege leveren aan flat. Echter chauffeur weigerde dit te doen en nam het laminaat weer mee. Geld voor levering teruggekregen en zelf laminaat opgehaald bij praxis en vervoerd.19 mei werd gebeld 4 rolgordijnen zijn klaar konden we ophalen. Thuis bleken er maar 2 geleverd te zijn. Deze bleken ergens anders in het pand te liggen Zonder excuses ze meegenomen 1 juni maatwerk gordijnen zouden klaar zijn. Bleek alleen woonkamer klaar te zijn slaapkamer was er niet. 4 juni einde van de week kunt u de rest ophalen. Al met al 3x keer iets besteld en iedere keer ontbrak er iets of klopte de gemaakte afspraak niet. Wij zijn hier erg teleurgesteld over.

Zou graag een reactie ontvangen nu verschuilen mensen zich achter allerlei uitvluchten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Hoogewoonink