Klacht: Slechte kwaliteit van verkoop producten

op 27 juni 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De HG Shakebeker die ik in het park heb gekocht is beschadigd. Het betreft een scheur in de zijkant waardoor de inhoud eruit lekt. Ik heb de beker slechts 1 maal gebruikt en kan verzekeren dat de scheur voor de aankoop ontstaan is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met de klantenservice van Walibi als ik een nieuwe HG Shakebeker opgestuurt krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hugo-30