Klacht: slechte kwaliteit van duur bankstel

op 14 september 2016 over Eijerkamp in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zes jaar geleden volledig interieur gekocht bij eijerkamp. .. Na problemen met dressoir en stoelen (welke netjes opgelost zijn)…wouden wij niet meer zeuren…..
ons bankstel (grote hoekbank welke er prachtig uitzag)…begon al snel te verkleuren (dit viel buiten garantie en was ons bij aanschaf al medegedeeld).. bankstel brak doormidden dat werd gerepareerd. …..daarna zakte zitkussens en rugkussen Door ( dit is alleen te verhelpen Door dagelijks kussens te wisselen )ook de extra losse kussens zijn doorgezakt en uit fatsoen….ook is het zitgedeelte op de ene plaats hard en stevig en op de andere zacht en doorgezakt…
Hier hebben wij niet over geklaagd want wij hebben het maar geaccepteerd omdat wij wouden genieten ipv zeuren over onze meubels. …
nu is ons bankstel zes jaar oud en zitten er op meerdere plaatsen scheuren in de stof (zo erg dat wij er zelfs al een deken over een deel van de bak hebben liggen)….
gebeld met de firma en er werd telefonisch gemeld dat het buiten de garantie viel(was vijf jaar maar helaas waren wij dat allang vergeten anders hadden wij wel eerder geklaagd ) maar dat dit niet zou mogen gebeuren en als wij online een klacht formulIer invulden dat er wel een oplossing zou komen …
uiteraard gedaan en de enige reactie was dat de garantie voorbij was en er geen medewerking was voor verdere oplossing. ..
Ook al is het een jaar buiten de ruime garantie. ..van een bankstel wat rond de 2000 euro heeft gekost mag ik toch wel vanuit gaan dat de levensduur langer is dan zes jaar…
Wij zijn een huishouden met twee personen en het bankstel heeft weinig te verduren hier thuis(twee x fulltime baan de afgelopen zes jaar)

Gewenste Oplossing:

Geld terug wat bankstel destijds heeft gekost of ter waarde van hetzelfde bedrag een ander bsnkstel/meubels uitzoeken. ...Wij hoeven niet hetzelfde bankstel weer want daar is de kwaliteit belabberd van

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eijerkamp over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door booster85