Klacht: Slechte kwaliteit van de Bungalow/huisje

op 23 augustus 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Het huisje wat we hebben geboekt deed totaal niet aan onze verwachting.
Het begon al dat je met je spullen een eind moest lopen om ze in het huisje te brengen en dat was ook weer toen we weg gingen.
Toen wij het huisje betraden kwam ons al een vies luchtje tegemoet.
Toilet; het stonk, was niet goed schoon, slechte verlichting(dan zie je de viezigheid niet goed), geen ventilatie.
Badkamer; de deur klemde op de vloer, moest je met kracht open trekken en er was niet goed schoongemaakt. De glijstang van de douche kwam elke keer uit de muur (met plug en al) als je de douchekop pakte. De ventilatie liet ook te wensen over.
Woonkamer was met keuken; vloer was niet goed schoon, de kastjes
van deze gedateerde keuken stonken muf, deurtjes hingen scheef,kraan lekte, geen koffiezetapparaat (3 dagen op moeten wachten) pannen waren niet schoon.
Slaapkamer, de deuren sluiten niet goed, vielen open, tas of iets anders tegenaan moeten zetten. We misten 1 bed, gemeld bij de balie ,die hebben ze wel snel gebracht.
In 1 slaapkamer hebben we 2 keer heel veel kleine vliegjes gehad, heel de kast en bed zaten ze, gespoten met een bestrijdingsmiddel om ze weg te krijgen.
Tuintafel was niet aanwezig, eind 2e dag pas gebracht.
Zit je in de tuin rook je een rioollucht, gekeken waar dat vandaan kwam, bleek er een gat naast de put te zitten waar de lucht uitkwam.
In de tuin lag nog allemaal snoeiafval, allemaal takken.
Wi-Fi verbinding,€40,- voor betaald zeer slechte verbinding.

Ik wil eigenlijk mijn geld terug, maar dat is waarschijnlijk niet mogelijk of een zeer royale tegemoetkoming.
Ruim €1200,- is toch een belachelijk prijs! Eigenlijk nog geen €200,-waard.

Om dit soort klachten in de toekomst te voorkomen, renoveren deze bungalows.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:35 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2016 om 18:19 geantwoord

Dat er excuses zijn aangeboden is niet meer als normaal. De compensatie in de vorm van een cadeaubon vind ik niet acceptabel en te laag.
Wat we voor alles betaald hebben kan je niet zomaar met een cadeaubon afdoen. Je gaat met je gezin op vakantie en daar keken we naar uit, gezellig een weekje weg, maar dat was niet zo! Dit is wel de makkelijkste weg.

Alle klachten die gemeld zijn door M van Deuren