Klacht: slechte kwaliteit schoenen

op 17 juli 2017 over Geox in de categorie Schoenenwinkels

Goedemiddag,

Mijn zoon heeft al sinds bijna zijn eerste schoenen Geox. Hij heeft een zooltje en over deze schoenen zijn we ook altijd zeer te spreken geweest. Helaas viel hij deze winter buiten de kindermaten, dus moesten we schoenen zoeken bij de mannen. Het zijn de schoenen op de foto geworden. Al vrij snel waren we terug met deze schoenen in de winkel, omdat aan de voorkant het rubber los liet. Deze werd gemaakt, maar de kleur gaat er gelijk vanaf, je blijft poetsen. Verder gaat bij de neus en zijkant de bovenlaag eraf. Mijn zoon is geen voetballer, dus daardoor kan het niet komen. Voor het geld wat we ervoor betaald hebben, zijn we niet tevreden.

Wij wilde dit toch met jullie delen. Volgend jaar weten we ook niet of het weer Geox wordt.

Als de volgende schoen weer de oude kwaliteit heeft. Washington namelijk een hoop geld voor een hoop irritatie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geox

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petra plak