Klacht: Slechte kwaliteit Ralph Lauren

op 01 december 2016 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb van mijn vriend een Ralph Lauren T-Shirt gekregen hij heeft deze ongeveer 2 maanden geleden besteld. ik ben een maand op vakantie geweest. Na ik mijn T-shirt heb gewassen op 30 graden komt die er heel raar uit. het heeft een logo op borst hoogte en die lijkt wel verkreukeld te zijn. Op het eerste oog zag ik het nog niet toen ik hem in de kast wou leggen na die opgedroogd was. Viel het mij echt op. Ik heb vooraf al gekeken wat de wasvoorschriften zijn, er staat dat die op 30 graden gewassen kan worden, en nog eens in de droger kan! Het laatste is niet eens van toepassing geweest. Ik heb hem na dat die in de was was geweest op laten drogen op mijn droogrek. Ik vind dit héél erg slecht zeker voor een T-shirt van ongeveer 100,- voor het eerst wassen en je ziet dat de kwaliteit meteen minder is. dit zou niet moeten gebeuren. Ik ga hem zeker niet meer dragen nu want het is erg opvallend. dit valt niet meer onder retourneren, omdat hij dus al een maand eerder is besteld dan dat ik terug kwam van vakantie. Ik kon zelf bij nelly niks vinden over een klacht indienen dus ik ben maar wezen googlen en ben hier terecht gekomen.

het gaat om het artikel: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/tops/polo-ralph-lauren-200909/graphic-tee-131985-426/

Ik zou even in het bestand een voor en na foto bijvoegen.
Ik voeg ook het labeltje van de wasvoorschriften er bij

Ik ben een vaste klant van Nelly.com en vaak tevreden maar dit stelt mij teleur. ik verwacht een tegemoetkoming, ik vind het T-shirt erg mooi ik was er helemaal weg van en nu ben ik erg teleurgesteld. Ik wil deze opsturen en graag een nieuwe terug krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AK17