Klacht: Slechte kwaliteit planten

op 02 juni 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Sinds Albert Heijn in Hoogkarspel gevestigd is koop ik nooit meer bij Deen. Helaas kreeg ik een cadeaubon van Deen, waar ik niet blij mee was. Ik besloot de €10,- maar te besteden aan planten. Verschillende malen gekeken. Niet veel bijzonders tegen vrij hoge prijzen. Afgelopen zondag toch maar een hanging basket gekocht met diverse planten voor € 10,-. Bij het afrekenen werd mij gevraagd of het een cadeautje was. Ik zou me ervoor schamen om dat als cadeau te geven, was mijn antwoord. Bij Albert Heijn gaat er voor planten in dergelijke staat sowieso 35% korting af. Bij Nuyens op het station in Hoorn worden ze zelfs gratis weggegeven omdat ze onverkoopbaar zijn. Ik kreeg te horen dat de planten in deze staat zo GELEVERD worden.
De staat waarin de planten ( verpakt in te strak folie) verkeerden leek zich in de eerste instantie te beperken tot vooral geknakte en uitgebloeide bloemen. Thuisgekomen bleek de hanging basket ook nog volkomen droog te staan. Ik heb de bloemen tot meer dan de helft moeten afknippen om een enigszins toonbaar effect te hebben en nog steeds ziet het er verpieterd uit.
Ik heb nu voor €5,- bij Albert Heijn een schitterende hanging basket gekocht met topkwaliteit petunia\’\’s. Die planten worden GOED VERZORGD in de winkel.

Ik heb nu nog meer redenen gekregen om NOOIT meer bij Deen te kopen.

Nooit meer bij Deen kopen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 02 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Schonenberg,
Nogmaals via deze weg (de oplossing), wil ik u laten weten het erg vervelend te vinden om te horen dat u niet tevreden bent. Uw reactie heb ik doorgeven aan ons filiaal. Hopelijk vinden zij/ wij een goede oplossing. ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Deen klantenservice.

Heeft op 02 juni 2016 om 13:58 geantwoord

Ik ben gebeld door de nieuwe bedrijfsleider ?? Het ging meer over waarom ik niet meer bij Deen kwam en niet echt over de slechte kwaliteit van de plant. Een andere plant aanbieden zou een gepaste oplossing zijn geweest. Ik kan me nl niet voorstellen dat een leverancier planten in zo'n slechte kwaliteit levert, zoals de kassamedewerkster van de plantenafdeling beweerde. Dit is typisch slechte verzorging in het filiaal en dat is niet de eerste keer. Ik zal in ieder geval NIET als klant van Deen terugkeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Berenvrouw
x