Klacht: Slechte kwaliteit eten

op 17 juli 2017 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Zondag 16-07-2017 zijn mijn vrouw en ik voor de 2de maal bij La Place Wouwse Tol gaan eten. De eerste keer was overigens kort na de opening van het restaurant, de ervaring was toen slecht maar we schreven het destijds toe aan de opstartperikelen.

Gisteren hebben we beiden salade genomen, 1 maal biefstuk en 1 maal Hamburger italiaans met frisdrank erbij voor een kleine € 40,00.

Voor dat geld mag je best een stukje kwaliteit verwachten lijkt ons.

Jammer genoeg was onze ervaring wederom slecht. We mochten afrekenen en het vlees en frieten konden na ongeveer 8 minuten worden afgehaald. Salades smaakten nergens naar, de biefstuk was compleet doorbakken en de hamburger koud. De friet was vet en voor het bedrag (midi porti) minimaal te noemen.

Los hiervan oogt het restaurant vies. Overal stof op de stoelen en vuil op de vloeren. Viel ons direct al op dat het zeker op zondagavond erg slap was!

La Place was een beleving, de place to be. Hoe kan het zo zijn dat zeker na de Jumbo overname zo'n slechte kwaliteit wordt geleverd. Vraag me echt af of de koks opgeleid zijn en weten waar ze mee bezig zijn!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door theovansomeren