Klacht: Slechte kwaliteit en een zeer slechte service intex bubbel spa

op 05 juni 2018 over Intex in de categorie Zwembaden

Ongelooflijk wat een slechte service Intex biedt voor haar spabaden.
In maart 2015 via internet mijn Spa aangekocht 2 weken later geleverd gekregen alles zag er prima uit tot dat ik de Spa wilde opblazen met de motor unit die erbij zit die deed het direct niet dus een kapot artikel nieuw gekocht. Na vele malen gemaild en gebeld te hebben kreeg ik in eerste instantie te horen dat ik het zelf fout deed. Met andere woorden ik Zou dom zijn om dat bad via beschrijving op te kunnen zetten. Nou nog meer telefoontjes en aandringen mocht ik de motor unit opsturen en zouden ze hem nakijken let wel deze was dus nieuw gekocht Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en heb aangedrongen dat zij mij een nieuwe unit zouden toesturen dit is ook gebeurt Maar let wel pas 4 maanden later het was toen einde juli Ik heb dat jaar het bad ook niet meer op kunnen zetten de volgende zomer en de zomer erna hebben wij veel plezier gehad van de Spa tot aan 3 weken geleden toen ik het Spa weer wilde opzetten deed de unit het weer niet gebeld met Intex ik kon hem opsturen maar moest al wel rekening houden met €69 onderzoekskosten hiermee ben ik akkoord gegaan in de hoop dat men ook een beetje coulanges zou toepassen vandaag een mail gekregen van Intex met een rekening van €129 de pomp moest vervangen worden en coulance ze doen zijn niet aan echt waardeloos voor mij nooit geen Intex Bas meer

Ik zou het niet meer als normaal vinden dat men coulanges zou toepassen en mij alleen de €69 onderzoekskosten laat betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Ikbenik257