Klacht: slechte kwaliteit

op 16 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

ik heb ongeveer 3 maanden geleden een nasa 1000 matras van 160/200 via groupon bij scandic een matras gekocht maar de veren komen er nu al bijna doorheen en het matras is nu op dit momont door tweeen geknakt ik heb drie maal scandic gemaild de eerste keer moest ik de aankoop bon toezenden heb ik gedaan maar heb tot nu niets meer van ze vernomen mijn oude matras was veel beter ik en mijn echtgenote hebben hierdoor ook rugklachten de afgelopen maand wij verwijten de pijn aan het matras ik heb er zeer spijt van diep teleurgesteld.

of een nieuwe matras welke wel echt is of mijn geld terug kan ik tenminste elders een beter matras kopen waar ik wel rustig in kan slapen want deze prikken de veren door onze rug heen lijkt wel een SPIJKERBED!

Reactie van de melder van de klacht mustafa tetik

5 jaren geleden - er staat nu al dat het probleem door het bedrijf is opgelost ik heb helemaal niks gehoord of gezien hoe is het opgelost als ik vragen mag?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mustafa tetik