Klacht: slechte kwaliteit

op 27 april 2017 over Van der Geld Ontwerp en Installatie in de categorie Installatiebedrijven

Buitengewoon slechte ervaring mee gehad! Bij mijn broer is hij überhaupt nooit komen opdagen op een gemaakte afspraak en bij mij heeft hij zéér veel beschadigd en voor niets kapot gemaakt (marmeren tegels in de keuken, de verwarming over een nieuw geoliede trap getrokken waardoor er diep kerven en beschadigingen zijn achter gebleven). Er is veel verkeerd gegaan: Te smalle buizen naar de verwarmingsketel waardoor deze in de loop der tijd kapot zou gaan, lekkage aan nieuw aangelegde verwarmingsbuizen, hard tikkende buizen, te grote verwarming voor de gang, te kleine verwarming voor in de kamer. Hij heeft ons verkeerd voorgelicht. Bovendien was hij niet meer bereikbaar om de laatste hand en spandiensten af te maken cq te repareren. Kortom, een paar duizend Euro aan verkeerd werk en een ruime 1400 Euro aan correctie door een gerenommeerd bedrijf. Hij heeft hier niet op gereageerd en is met de noorderzon vertrokken. Ongelooflijk! We hebben hem bovenop het vast gestelde bedrag (voor zijn ‘overwerk’) nog extra betaald.Onder druk moest ik mn recensie eraf halen maar die zet ik er, nadat vandaag een erkend bedrijf gekomen die de helft van het werk heeft moeten overdoen, er dús gewoon weer op.

Als ik in ieder geval de gemaakte correctie kosten terug krijg van 1400Euro. Dat lijkt mij meer dan eerlijk.

Reactie van de melder van de klacht van wel

3 maanden geleden - Ik wacht nog steeds op reactie van dit bedrijf. Ik heb nog steeds niets gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door van wel