Klacht: Slechte klanteservice en support na incomplete en defecte loungeset

op 06 juni 2021 over Exterioo Tuinmeubelen in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Update. Wederom toezegging tot oplossen gekregen. Dit zou via een mail gedaan worden. Nu 3 dgn niks gehoord. €1000 betaald niks voor gehad. …

Na leveren van beschadigde en incomplete loungeset klantenservice geappt gemailt en gebelt. Na betalen is service blijkbaar niet belangrijk voor deze firma Exterioo. Al meer dan 2 weken geen respons en kan al vanaf 17 mei niet in de tuin van de zon genieten. Hierbij ook mijn advies om elders een loungeset te kopen bij de vertrouwde webwinkels welke wel leveren wat ze zeggen.

Gewenste Oplossing:

Als de gehele set opgehaald wordt en een compleet nieuwe set geleverd wordt, die wel compleet en niet beschadigd is, zonder dat de klant hier last van heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Exterioo Tuinmeubelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Exterioo Tuinmeubelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blom Angela